2011. február 12.

5. fejezet - Hideg zuhany

Mivel átléptük a 200. látogatót ezért most kaptok ajándékba egy igazán izgalmas részt... 







( Chris szemszöge)

Az előbb olyan hülyén viselkedtem. Miért mentene meg, ha utána meg akarna ölni? De végül is nincs is okom bízni benne, de arra sincs, hogy ne tegyem. Úgy döntöttem, hogy egy ideig nem agyalok ezen, nem foglalkozok azzal, hogy ki vámpír és ki nem az. Csak hagyom hogy ez a kedves és nagyon csinos lány megragadja a kezem és levezessen a lépcsőn. Olyan hirtelen kapta el a kezem, hogy kissé megijedtem, de utána élveztem a helyzetet. Mosolygott. De úgy, hogy nekem is nevetni támadt kedvem. Leszaladt a lépcsőn – nem is szaladt, inkább táncolt. Minden lépte olyan kecses, akár egy balett előadáson. Még mindig a kezemet fogta amikor leértünk a lépcsőn. Végignézett rajtam, csak ekkor tűnt fel, hogy milyen állapotban vagyok. Nem volt rajtam póló és a farmerom is lógott rajtam. A hajam az izzadság miatt az arcomhoz tapadt. Úgy festettem, mint egy csöves. Alaposan végigmért, majd az arcáról egy pillanatra lefagyott a mosoly. Úgy állt ott, mint egy viaszbaba.
- Ez így nem jó. – Állapította meg. – Mindjárt jövök. – Még szinte fel sem fogtam, hogy elment a következő pillanatban már ott is volt kezében egy törölközővel. – Le kellene tusolnod. Van bent pár ruha, amiről azt gondolom, hogy jó lenne neked. A fürdő arra van. – Mutatott egy fehér ajtóra. Egy szó nélkül az ajtót céloztam meg. Menet közben kivettem a kezéből a törölközőt, és megint rám villantotta káprázatos mosolyát.
- Amíg te elkészülsz én is összeszedem magam. – Bólintottam és már be is mentem a fürdőbe. Rögtön egy hatalmas tusolóval találtam magam. Vígan elfért volna benne legalább négy ember. Levettem a szakadt ruháimat és beléptem a tusoló alá. Megnyitottam a csapot és hagytam, hogy a forró cseppek ellazítsák az izmaimat. Egy pár perc múlva halk puffanást hallottam. Elzártam a csapot és magamra tekertem egy törölközőt. Kinyitottam a zuhanyzókabin ajtaját és a pára azonnal elködösítette a fürdőt. Nem láttam sokat, de kerestem a hangforrást. Aztán egy kicsit tisztult a kép megláttam egy alakot az ajtónál ácsorogni. Bianca ott állt egy törölközővel körbetekerve. Csak mosolygott rám, olyan volt, mint egy angyal. Láttam, ahogy a páracseppek csillognak a bőrén és szőke haja az arcához tapadt. Közelebb léptem és egy ösztönös mozdulattal kisöpörtem a haját az arcából. Nem tért ki érintésem alól csak állt és végigmért. A szeme megakadt a törölköző tetején. Aztán még szélesebb mosolyra húzta a száját. Ahogy rám nézett hirtelen úgy éreztem magam, mint egy ragadozó zsákmánya. És Bianca volt az éhes oroszlán. A heves izgalom végigfut a testemen, mikor hátráltam egy lépést.
- Mit keresel itt? – Olyan hülye kérdés volt, de zavaromba nem jutott más az eszembe.
- Jöttem letusolni. – Kihívóan mosolygott és ellépett mellettem egyenesen a zuhanyzókabinba. – Te nem jössz? – Megfordult, hogy az arcomba nézzen és alsó ajkába harapott. Annyira szexis volt, hogy férfiasságom persze rögtön reagált. Egész testem bizsergett a vágytól. Csak oda akartam menni és itt helyben magamévá tenni. – Gyere már fázok, fel kellene melegítened. – Ajánlata kecsegtető volt. Minden gátlás nélkül ledobta magáról a törölközőt és mutatóujjával hívott maga felé. Amikor már csak egy karnyújtásnyira voltam tőle a kezét beakasztotta a törölközőmbe közvetlen az ágyékom felett és húzni kezdett. Több már nem kellett, nem kérettem magam tovább. Bentebb léptem és megfordítottam a lányt. Elnyúltam mellette és behúztam a zuhanykabin ajtaját. Karja ekkor már a nyakamra tekeredett. Én még egy gyors mozdulattal hátra nyúltam és megnyitottam a csapot. Bianca egyik keze a törölközőmet bogozta ki és a törölközőt kihajította. Az én kezem a csípőjén nyugodott, majd tenyerem felfelé vándorolt és végigsimított mellén. Halk kéjjel teli sóhaj hagyta el a száját, majd csókra kínálta száját és lecsaptam az alkalomra. Az egész sokkal vadabb és szenvedélyesebb volt, mint képzeltem. Minden lehetőséget kihasználva ott érintettük egymást ahol csak lehetett. Felnyögtem, amikor a vad csóközönben végigsimított rajtam. Belemarkoltam a fenekébe és megemeltem, mire lábai azonnal körbekulcsolták derekamat. Ágyékom keményen az övének nyomult és sóhajtozva csókolta mellizmomat és eljött a pillanat…
Telefoncsörgésre riadtam a saját ágyamban. Patakzott az izzadság rólam az iménti képektől.
- Csak álom volt. – Súgtam magamnak és nem tudtam eldönteni, hogy örültem-e hogy vége vagy inkább álmodtam volna még tovább. Az ágy mellett lévő éjjeliszekrény felé fordultam, a mobilomért, de mire elértem már abbahagyta a csörgést. Megnéztem, hogy ki keresett és a telefonom kiírt egy nevet: Bianca. Éreztem, hogy elvörösödöm, még akkor is ha nem kell a szemébe néznem. Volt már más fantáziálásom is nőkkel, de ennyire intenzív és valljuk be kellemes még soha. Nem volt mit tennem vissza kellett hívnom. Biztosan sürgős, ha a mobilomon hívott. Megnyomtam a visszahívás gombot és még alig csörgött ki már beleszólt egy hang, amit percekkel előbb még kéjjel teli nyögésekként hallottam.
- Találkoznunk kell. Most. – Gondterhelt hangja meglepett és megrémisztett egyszerre.
- Jó, azonnal indulok. – Feleltem
- Nem kell én már elindultam, mindjárt ott vagyok. – Letette. Visszagondoltam az álmomra és rögtön elszégyelltem magam. Nem szabadna egy 809 éves lány után vágyakoznom. Nem lenne belőle semmi jó. Kikászálódtam az ágyból és egy nadrágot kerestem, amikor meghallottam a csengőt. Azonnal mentem ajtót nyitni és megláttam. Egy fekete bőrnadrágot viselt, ami szorosan illeszkedett rá, felette egy szintén fekete topp volt, ami kiemelte formás melleit, és mindezt megspékelte egy bőrdzsekivel. Annyira szexis volt, ahogy az ajtófélfának támaszkodott és rám várt. Lassan végigmért, sokat időzve a csupasz felsőtestemen. Ellépett mellettem és már bent is volt a lakásban. A kabátját az egyik fotelba hajította, majd csípőre tett kézzel bámult felém.
- Mi olyan sürgős? – Kérdeztem és leültem a kanapéra.  Megvárta míg elhelyezkedem, majd követett. Megállt előttem és az egyik lábát átlendítette az enyémen az ölembe ült. Ez a póz visszaemlékeztetett az álmomra, és forróság öntött el. Kezemet a csípőjére tettem, hogy arrébb tessékeljem, de megragadta és a fenekére tette. Nem vagyok büszke rá, de megmarkoltam – férfiból vagyok – és mindketten egy kicsit felnyögtünk. Bianca közelebb hajolt hozzám annyira hogy az ajkai a fülemet súrolták.
- Akarlak. – Suttogta bele érzékien, majd egy picit megharapta a fölcimpámat. Apró morgó hangot hallattam, ami csak úgy ösztönösen jött. A fülemtől, az arcom vonalán át a számig pici csókokkal jutalmazott, majd birtokba vette a számat. Fura érzés volt. Egyáltalán nem hasonlított az álombéli csókra. Közel sem volt olyan izgató. A nadrágom gombjával kezdett babrálni, amikor hallom, hogy dörömbölnek az ajtómon. Arra fordulok, de Bianca az államnál fogva visszafordít felé és további csókba kényszerít. Az ajtón eközben még jobban dörömböltek, aztán egy nagy reccsenés és betörik az ajtót. Amikor sikerült elszakadnom Biancatól és megláttam, az ajtóban álló személyt, minden leállt bennem. Teljes elképedést váltott ki ez a helyzet.
- Hívj be Chris! – Kiáltja felém az ajtóból Bianca.

2 megjegyzés:

  1. Első komi!! Jöttem egy kis lélekerőt önteni beléd! Komolyan erre nincs szó!!! Nincs! Olyan izgalmas, meghökknentő volt! Nagyon bejött nagyon tetszett! Vad rész de mégis ott a végén az elrontó meghökkentő mondtat egy újjabb függővér! anyám! "- Hívj be Chris! – Kiáltja felém az ajtóból Bianca" Robbanás szerű sikere volt komolyan! Egy gyönyörű álomvilág Chris életében és ott a BUMM ami visszarántja a valóságba! Siess a folytatásssal! Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, tényleg nagyon jól esnek ezek a kedves szavak és ne aggódj már nemsokára olvasható a következő fejezet is.

    VálaszTörlés